Music

DeTiK wAkTu^^


Get your own Digital Clock

Saturday, 31 December 2011

(",) 2011 ---> 2012 (#_#)

hye semua.....1st of all ku nak ucapkan selamat tinggl 2011 n slamat dtg 2012....huhuhu.....


2011---> bnyak kisah yg da jd....spnjang 12 blan aq mnghadapinye....Alhamdulillah.....aq berjya....dari awl hngga akhir thun ni aq da hadapi bermcm2 dugaan...de yg ceria n duke...semua 2 mngajar aq erti hdop n mkin mematngkan aq untk menempuh hri2 setrusnye.....Alhamdulillah.....tok mnghadapi thun akan dtg berape jam dri saat ini.....aq akn mnyiapkan bkal2 yg blom aq habiskan pd thun 2011 untk aq mngadap 12 blan untk thun akn dtg....harap semuanye bjlan dgn lancar n dberkati olehNya....AAAMMMMIIIINNNN....!!


sebut pasal thun bru...korng mesti sbok tnam azam kan....aq juge bgitu...aq pnye hasrat yg tnggi tok thun dpan wlaupon mngkin aq x berdya untk mndakinye...tp x pe lah...skurngnye aq akn mncbe sdya upya aq....ttp nan jnji aq pd dri hasrat yg lpas yg tdak aq tnaikan akn aq laksanakan thun ini nnti...Insya'Allah....doakan aq ye....


2012---> dgan skelip mta thun ni nnti blan 8 aq da 21 thun...huh...tua da der....!! x bley nak mem2 ag da thun ni....law 2 thun lpas ley la ku nak men2...skang x ley da...kne fkus kat hdop da....huhuhu....dlam thun ni jgak aq akn menantikan ap akn jd pda trikh 12/12/2012 dlam hdop aq...aq mle tnamkan hasrat ini sjak dri awl thun 2010..sbb 2 thun prmlaan aq tok hdop sndri n mtang ckit kot...hahaha....law yg lpas 10/10/10 sperti yg kowg tau a kan aq da brtmu nan sowg jjaka idaman Melaya....hehehe.....yg tlah menceriakan hari2 ku....Alhamdulillah....dan pada thun 11/11/11...huhuhu...trikh yg agk cntik kan..bab smua 1....huhu...ari 2 aq tlah mengciwakan seseowng....ku tlah mnolak lmarannye tok bsame nan aq.....sowy BRO...waktu 2 hti aq msih lg pd insan yg begelar Mr.S....sbb tu ku tlak lmaran mu.....n smpai skang hti ku msih pdanya....(#_#)


thun ni nnti aq nak cpai beberape hasrat.....antaranye...: (",)


# aq nak mencari yg hakiki...
# nak cri yg pasti.....
# nak cri yg sejati....
# nak direstui....

#nak dpat ap yg dcri...(jodoh)hehehe da bsarkan....
# n yg pling penting nak tnggu ia lagi.....if dy x kmbli n x sdi x pe la....aq still mncri ap yg blom aq temui....
dokan aq berjya ye....n aq pon akn slalu doakan kowg smua...spya dpat cpai ap yg kowg mahu....
hehehehe......


n dkesempatan ini ku nak ucapkan "slamat thun baru APQDNY" wlaupon aq tau dy xkan dpat tau pe yg ku smpaikan at dy....xpe lah.....Insya'Allah 1 ari nnti akn ad.....hehehehe.....love u slalu...(",) 

Friday, 19 August 2011

JiKa DiA bEnAr UnTuK kU dEkAtKaNlAh HaTiNyA dEnGaN HaTiKu..^^

Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini


Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu


Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki

Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu


Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu



" ni lirik lagu (permata yang dicari) lagu ni mnyimpan 1001 kisah dri hatiku....nak tau ke...hahahah....x payah lah....hehehehe....biarlah rahsia...."^^

Thursday, 18 August 2011

HiStOrY "mEnNiEy HuNnEy"


 me & emyrull


Assalamualaikum & salam mesra..^^ Hye kekawan....hari ni aku nak kongsi ngan kowg siape sbnarnye aku...okeh...nme aku NURUL SHAMIN AZWANI BINTI YUSSOFF..... aku anak ke 2 dari 2 orang adik beradik (kira yg last la...)huhuhu....aku dilahirkan pada 13/08/1991 skang aku da 20 (tua da aku ni...)hahaha...aku dilahirkan di tempat yg paling best (bg aku) iaitu di SEGAMAT, JOHOR..(di sini gak tmpat aku dibesarkan shngga skrang...) dari aku umur 5 tahun aku menerima pndidikan n kenal dunia disini...dan skang aku da mula behijrah ke tmpat orang..huhuhu...(cam jauh je kan padahal lam m'sia je..)skang nie  aku sambung blaja at UNIVERSITY yg aku x pnah impikan tok blaja at cni....yela at cni sumenye owg yg hebat2...sape lah aku....tp kira ALHAMDULILLAH la aku terplih diantara merka....sonok gler ot....x sangka a pat blaja at sni... tu la orang kte kadang2 bnda yg kite x nak 2 la yg kite dpat an...nilah bktinyer....tmpat yg aku mksudkan ialah LIMKOKWING UNIVERSITY OF CREATIVE TECHNOLOGY...at cni aku blaja sal GRAPHIC DESIGN...best gle a...enjoy je....aku x slah plih a ni....hehehehe.....nme yg bese owg gune tok pnggil aku ialah WANIEY, SHAMIN( ni yg biasa kwan2 pnggl) MIN (ha ni special ckit...ibu kesyangan ku yg pnggl...hanye dy shaje...love u IBU "Puan Fauziah Binti Haroon") n nme terbaru yg bese owg pnggl aku MENNIEY (ha plik x...hahaha...boley jdi menniey lak an...)  okeh skrang ni dah tibe masa nye untuk aku merungkai disebalik name aku MeNnIeY hUnNeY......"MENNEIY HUNNEY" ni nme yg mngkin kowg salu nmpak at FB kot...huhuhu....k..."MeNnIeY" brasal dari pkataan "WANNIEY" cam ni cte dy aku ad sepupu yg pling aku syg...(EMYRULL) umr dy skang lam 4 thun cm 2 la...dy plat ckit la...dy x rti nak sbut "W" jdi dy x bley nak sbut nme aku 2 ngan baik...2 yg bley btukar dri wanniey --->menniey...mule2 dga cm plik...da lme2 best la plak...2 yg aku gne an nme 2 pai hrini....n "HuNnEy" nme ni adik angkat aku bg...(Fatin) ad 1 ari tu aku nak tka nme FB aku yg dulunye SHAMIN AZWANI ----> MENNIEY BUNNEY...(tp adk aku ni x ske...dy kte x best...BUNNEY 2 aku pat dri membe PLKN aku...chielai nme dy...dy pnggil aku bunney...dy kte nme aku sme nan akk dy yg dy salu pnggl ngn pnglan 2...jd at sne dy pnggl a aku ngan nme 2....) aku ingat nak a gne nme 2....tp adik aku x bg n dy tkarkan MENNIEY BUNNEY ----> MENNIEY HUNNEY.... n  nme 2 lkat la kat aku pai skang....ini lah ape yg ad disbalik nme aku....huhuhu...pnat jugak bcrite ni an....k lah...next time ad msa aku cte ag....okeh.....bye2....thanks pada yg sudi baca....^^assalamualaikum......